27 Ekim 2013 Pazar

InterPals



Deviantart'ta yabancılarla mesajlaşmam ve sonrasında Erasmus'la yüzyüze konuşarak iletişimi ilerletmem sayesinde kendimle gurur duyarak söyleyebilirim ki yabancılarla rahat konuşabilen birisiyim. Türkiye kolayca yabancı milletlerden insanları bulup konuşabileceğiniz bir yer sayılmaz. Büyük şehirlerde ya da turistik bulması biraz daha kolay, bazen de tesadüfen rastlıyorsunuz. Bir kere insan yabancı kültürleri ve insanları tanımaya başlayınca devamı da gelsin istiyorsunuz. Ben de eski bir arkadaşımın tavsiye ettiği InterPals'a üye oldum.

Tabii işler umduğum gibi gitmedi. Arkadaşlık kurma, mektup arkadaşı bulma amaçlı bir sitede profillerine konuşalım tanışalım tarzında yazılar yazan insanlar yazdıklarıma cevap yazmadılar. On tane Japon'a mesaj atıp onundan da cevap alamadığım oldu düşünün. Genelde bunu mu yaparsınız?

En kötüsü de bazı kızların (çoğunlukla kızların) sayfasında bloklanmış olduğumu görmem. Türkiye'den bağlandığım için! Abazan gençlik sağolsun buranın da içine etmiş. Şaşırdım mı? Hayır. Kız yabancı ise kolay elde edilir, onlar teklif eder ya güya şansları var zannediyor bu gerizekalılar. Tek sorun Türklerde değil, Ortadoğu ve Afrika ülkelerinden de böyle tipler çıkıyor. Amerikalı, İtalyan sapıklar da gördüm. Forumda bu duruma dert yandım ve destekleyenler oldu. Bir Rus kız, sen böyle olmayabilirsin hepiniz böyle olmayabilirsiniz ancak böyle bir izlenim varsa gerçeklik payı vardır gibisinden cevap verdi. Are you sex tarzında mesajlardan o kadar bıkmışlar ki ben doğru düzgün bir şey yazınca "İngilizcen iyiymiş, onlar gibi değilsin" diyorlar. "Yaşasın ben bir abaza değilim. Benim gibiler de var dedirtebiliyorum"  diye buna sevinmeli miyim şimdi?

Arkadaşlık siteleri ile ilişkim bu şekilde. Şu an için 8 arkadaşım var ve fena gitmiyor. Bakalım ilerde nasıl olacak.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder