15 Eylül 2013 Pazar

Oculus Rift Reklamı



Reklamı izlemeden yorumumu okuyup okumamak size kalmış.

Oculus Rift şu hani bir takım Hollywood filmi ve çizgi dizilerde gördüğünüz gözlüğü (gerçi kaskla bütünleşmiş ama) takınca sizi başka dünyalara götüren, sanal gerçeklik veren elektronik bir alettir. Şu an son halini almış değil. Eğer kiti sipariş vermek isterseniz 300 dolar ödüyorsunuz ve uyumlu olduğu oyunlardan birini açıp deneyebiliyorsunuz. Benim deneme şansım olmadı şu an almayı da düşünmüyorum.

Oculus Rift için amaçlanan oyunun içinde olma hissiyatını sonuna kadar yaşatması. First Person Shooterlarda (bir silahsın gidiyorsun tarzı) zaten karakterin gözlerinden gördüğümüz için en uygun oyun türü bu. Özellikle düşman askerleriyle çatışırken ya da korku oyununda orada hissi oyunun lezzetini arttıracaktır.

Tüm bunlar yaşanırken insanların gözden kaçırdığı bir şey olmuş o da cinsellik yani sanal seks.

Videonun neden YouTube'dan kaldırıldığını izleyince anladım. Reklam bir şaka, ancak resmi olmasını biraz garipsedim. Verilen mesajı da tam çözebilmiş değilim. "Bayıldığınız, hayranı olduğunuz kadın karakteri karşınızda çıplak görebileceksiniz. Hayal gücünüzle beraber gerisi size kalmış." Yani... Sert eleştiremiyorum. Belki oyuncuların istediği ya da olması gereken biraz da budur. Öldür, yok et, puan topla nereye kadar?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder