19 Şubat 2014 Çarşamba

One Chance




Awkward Silence Games'in One Chance adlı oyunu zor bir soru soruyor. Başladığımızda 6 gün içinde dünyada yaşayan her hücrenin öleceğini ve tek bir şansımızın olduğu yazıyor. Bilim adamları kanseri tedavi eden bir ilaç geliştirmiştir. Ancak ilaç beklenenden daha tehlikeli çıkmıştır, çünkü kanserli sağlıklı fark etmeksizin tüm hücreleri öldürmektedir. Tehlikenin ne olduğunu bilmemize rağmen elimizde seçme şansı var. Son günlerimizi ailemizle geçirmek ya da onları bırakıp laboratuvarda çalışmak.

Piksel grafikli basit bir flash oyununun beni bu kadar etkileyeceğini (müziği de unutmamak gerek) bilemezdim. Farklı sonlarını gördükten sonra ben ne yapardım diye düşünmeye başladım. Belki dünyanın değil sadece benim sonum da gelebilirdi. Kanser hastası olabilir ve tedavi yüzünden bitkin düşebilirdim ve 6 gün ömrüm kaldığını da öğrenebilirdim. Beni gerçekten mutlu edebilecek şeye 6 günde ulaşamayacağımı bildiğim için hayalini kurduğumdan daha az bir mutluluk için uğraşırdım.

Yine de emin değilim. Düşünmenin fazlası insanı mutsuz ediyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder