3 Haziran 2014 Salı

İngilizce İnternet Kısaltmaları



Senelerdir internet kullanıyor olabilirsiniz. Yine de online oyun oynarken ya da yabancı biriyle yazışırken ya da yazılan yorumları okurken bazı kısaltmaları anlamayabilir ya da unutmuş olabilirsiniz. Cahil muamelesi görmemek için de bu ne demek diye sormaya utanırsınız. Demin göz attım, o kadar çok kısaltma varmış gerekli gereksiz ne varsa doldurmuşlar. Karşınıza en çok çıkabilecek olanları burada topladım.

AFK - Away from keyboard 
Bilgisayar başında değil

ASAP - As soon as possible
En kısa zamanda

ASL - Age Sex Location
Kaç yaşındasın, cinsiyetin ne, nerelisin?

ATM - At The Moment
Şu an

BRB - Be Right Back
Birazdan geri geleceğim

BF - Boyfriend
Erkek arkadaşım

CYA - See Ya
Sonra görüşürüz

dunno - I Don't Know
Bilmiyorum

ETC - Et cetera
Vesaire

GF - Girlfriend
Kız arkadaşım

FAQ - Frequently Asked Questions
SSS - Sıkça Sorulan Sorular

F2F - Face To Face
Yüz yüze

IDC - I Don't Care
Umrumda değil

IDK - I Don't Know
Bilmiyorum

FU - Fuck You / FU2 - Fuck You Too
Siktir git / Seni de sikeyim

FWD - Forward
Yönlendirilmiş email

FYI - For Your Information
Haberin olsun / Bilginiz için

GFY - Go Fuck Yourself
Git kendini becer

gawd
Tanrım

GG - Good Game
İyi oyundu

GI - Google It
Google'da ara

GR8 - Great
Harika

GTFO - Get The Fuck Out
Sie, Siktir git buradan

HUH?
Ne?

ID - Identification
Kullanıcı adı

IRL - In Real Life
Gerçek hayatta

IYQ - I Like You
Senden hoşlanıyorum

J/K - Just Kidding
Şaka yapıyorum

K - OK
Tamam 

lo - Hello
Merhaba

LOL - Laughing Out Loud
Yüksek sesle gülmek

L8R - Later
Sonra görüşürüz

LMFAO - Laughing My Fucking Ass Off
Götümle gülüyorum

LY - Love You
Seni seviyorum

NI - Not Interested
İlgilenmiyorum

NOOB, n00b
Ezik

NP - No problem
Sorun değil

NSFW - Not Safe For Work
Herkes için uygun değil / Rahatsız içerici zararlı materyal içerebilir

NTH - Nothing
Yok bi şey

NVM - Nevermind
Boşver

OMG - Oh My God / OMFG - Oh My Fucking God
Aman Tanrım

OT - Off Topic
Konu dışı

PLS, PLZ - Please
Lütfen

PPL - People
İnsanlar

PW - Password
Şifre

P.S. - Post Script
Not, dipnot

RGR - Roger
Anlaşıldı

ROFL - Rolling On Floor Laughing
Yerde yuvarlanarak gülmek

RSVP - Repondez S'il Vous Plait
LCV - Lütfen Cevap Verin

RX - Regards
Saygılar

SMT - Something
Bir şey

SOB - Son Of A Bitch
Orospu çocuğu

SRY - Sorry
Özür dilerim / Üzgünüm

STFU - Shut The Fuck Up!
Sus amk / Kes sesini

SUP - What's Up?
Naber?

SYL - See You Later
Sonra görüşürüz

TBH - To Be Honest
Dürüst olmak gerekirse

TTYL - Talk To You Later
Sonra konuşuruz

TLDR - Too long, didn't read
Çok uzundu, okumadım

TMI - Too Much Information
Fazla ayrıntıya girmek / Gereksiz bilgi

TXT - Text
Yazı

TY - Thank You
Teşekkürler

XOXO - Hugs and Kisses
Öper kucaklarım / Öpüldün 

Y - WHY
Neden ?

U R - You Are
Sen

^5 - High Five
Çak bi beşlik

ve son olarak

WTF? - What The Fuck? 
Ne oluyor amk? / Noluyo lan?








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder