29 Haziran 2013 Cumartesi

Bir Erkeğin Seks Hayatı



Erkekler cinsel yaşamlarıyla ilgili hep sorular ve imalara maruz kalır. Tabi soran da çoğunlukla erkektir. Sorunun pek çok amacı vardır. Rekabet, üstünlük kurma, dalga geçmeye zemin hazırlama, tavsiye verme ve merak. Erkeğin bakirliğinden, uyguladığı pozisyona, partnerine kadar her şey didiklenir.

Kendimden örnekler vereyim. Bana bu tarz soru soran bir arkadaşımın sevgilisi var. Hali hazırda bir ilişkim olmadığı ve arsız olduğu için bana rahatça sorabiliyor. İçinde doğrudan kötü niyet olmadığından, sert bir şekilde tersleyemiyorum. Anlatmak istemiyorum işte. Hem sana ne ki? Sevgilinle en çok hangi pozisyonu tercih ettiğini, haftada kaç kez yaptığını soruyor muyum? Sorarsanız tepki verebilir evet. Olur da sorabileceğiniz biriyse o zamanda, insanına göre, abartarak kendini yüceltmeye çalışabilir. Sanki erkekliğin tanımı buymuş gibi. 

Her fırsatta kadın-erkek eşitliği istenir ya, gidin bir kıza sorun seks hayatını. Bakalım ne cevap veriyor ya da ne kadar sert tokat atıyor. Bayanlar, kendi hemcinslerinizle böyle sorulara maruz kalıyor musunuz bilmiyorum. Umarım kalmıyorsunuzdur. Eğer eşitlik gerçekten isteniyorsa ya herkese sorulmalı ya da kimseye sorulmamalı. Hesap tutmak, vermek zoruna değil kimse.

İlginçtir ki seks de yemek, içmek, uyumak gibi doğal ihtiyaçlardan biri olduğu halde ahlak yüzünden paketlenmiş ve baskı yüzünden herkes içindekini merak etmektedir. Herkes bir şekilde ambalajını açmaya çalışıyor.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder