26 Mayıs 2013 Pazar

Balık Kraker Reklamı



Reklamları eleştirebilirsiniz. Tüketmemiz için gözümüze sokulmaları, ihtiyacımız olmayan şeyleri kullanmamız gerektiğini, başarılı olmak için o ünlü adamın şu ünlü saat markasını takmak isteyeceğimizin düşünülmesi... İnsan bir kraker reklamını eleştirir mi? Ben dayanamadım.

Reklam şöyle: Balık krakerin bir tanesi dert yanıyor, vay efendim bir reklam yapılacakmış ama sözde yapmıyormuş bunlarda unutup soramıyorlarmış. 40 yıllık bizim reklamımız yok 3 günlük ürünlerin bile reklamı varmış. Bu balık bunları söylerken öbürü de not alıyor. Dellenen balık öbürünün not aldığını görünce ne yaptığını soruyor o da not aldığını yoksa unuttuklarını söylüyor. Neyi unutuyoruz, ne neyi unutuyoruz falan. Reklamın başında balık krakerlerinin reklamının olmadığını söylüyorsun, onu nasıl unutmadın peki?

Bu kadar büyütecek ne var manyak mısın, diyeceksiniz eminim. Tutarsızlığa dayanamıyorum. Balıkların hafızaları gerçekten o kadar kısa değil. Bunu hâlâ öğrenmemiş olup bir de üstüne espri yapmak acizlik resmen. Bulunduğum çevrelerde "Haha çok seviyorum o reklamı." diyenler oluyor. Kimseye, ben sevmedim tutarsız bir reklam olmuş, diyemedim. Amaç ciddiye almak olmadığı için, özensizliğe tepki göstermeyerek bunu kabullenmiş oluyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder